Vajon miért nem fontos a térség képviselőinek ez az útberuházás?
Komárom és környékének lakóit joggal foglalkoztatja a zsúfolt M81-es kérdése. A széles párttámogatást maga mögött tudó Nemes Andrea képviselőként ezt a problémát is meg szeretné oldani. A képviselőjelölt erről így ír posztjában:
„Utak terén ez a legnagyobb megoldandó feladat a 2x2 sávos M81 autóút Komárom – Kisbér – Székesfehérvár – Sárbogárd (M8) útvonalon. Azzal, hogy megnyílt az új Duna-híd, már nem elég egy új aszfaltréteg a 13-as számú főúton. Olyan mértékű a forgalom, hogy ha holnap átadásra kerülne a 2x2 sávos autóút, már az is későn lenne.
A legnagyobb feladat az M81-es autóút kérdése, azonban Komárom, Környe, Oroszlány és Kisbér tekintetében az elkerülő út hiánya az igazán fojtogató probléma.” - fogalmazott a jelölt.
„Hányszor indultam el Pécsre az egyetemre egy órával hamarabb vizsgázni, hátha baleset lesz Fehérvár felé… Hányszor telefonáltak ügyfelek, hogy „elnézést kések”, baleset van a 81. sz. vagy a 13. sz. főúton. És minden egyes baleset mögött emberi sorsok, életek voltak, vannak és egy ideig lesznek is. A főút Fejér megyei részének fideszes parlamenti képviselője (még útügyi kormánybiztosként) 2013-ban már 2014-2020 közötti időszakra ígérte a főút 2×2 sávosítását. Ehelyett… Az ígéretek nem teljesültek, azonban még mindig napi szinten történnek balesetek a halálúton. Az aktuális kommunikáció szerint 2022-re már lesz jogerős környezetvédelmi engedély!!!
Felejtsük el az ígérgetéseket és nézzük a tényeket.
Megépült Komáromnál az új Duna-híd. A Monostori hídon naponta 2500 járműáthaladást regisztráltak, amiből több mint 1000 jármű tehergépkocsi. De a 13-as, majd Kisbértől a 81-es főúton megjelenik Esztergom felöl a Duna menti ipar teherforgalma is. Ez a terhelés az itt élők által munkába, stb. folytatott közlekedéssel, a Nyugat-Európa és a Balkán közötti tranzit forgalommal és a vendégmunkások áradatával is jelentős forgalmat generál.
Az új Duna-híd tervezése régi történet. A 13-as főút felöl a rávezető út építése még 2010 előtt indult, majd 2020-ban készült el a híd. Prognosztizálható volt, hogy az új Duna-híd további forgalmat generál Székesfehérvár irányába, így a földmunkagépeknek már dolgozni kellene. Ehelyett engedélyre várunk… (Kinek a kezében is van a stempli?) Máskor, ha valamely ügy nagyon fontos, csak kiemelt kormányzati beruházássá van nyilvánítva és már jönnek is a gépek. Vajon miért nem fontos a térség képviselőinek ez az útberuházás!”-jelentette ki Nemes Andrea.
„Tudjuk jól, hogy az útberuházások mindig további beruházást vonzanak a térségbe. Fontos cél, hogy az itt élők, akár 5-10-15 km-ről is a majdani gyorsforgalmi úttól hamarabb jussanak munkába és bizony akár életmentő beavatkozás miatt kórházba is.” - fejezte be gondolatait a Komáromban induló politikus.
Dr. Nemes Andrea a szükséges ajánlások kétszeresét gyűjtötte össze eddig
Nagy népszerűségnek örvend a jelölt.
Dr. Nemes Andrea 3+1 pontban határozta meg a legfontosabb programpontjait: egyetértesz velük?
Melyik javaslattal értesz egyet leginkább?
Vidéki gépírólányként kezdte, most a térség felelős országgyűlési képviselőjévé válna: Dr. Nemes Andrea története
Andrea egy közülünk. Komárom-Oroszlány és az egész térség régóta számíthat rá.
Dr. Nemes Andrea a bíróságon söpörte le a nemtelen támadást: győzött az igazság
Megpróbálták minden fronton kikezdeni a komáromi ügyvédet, sikertelenül.