Az ellenzék Dunakeszin induló közös képviselőjelötje, Dorosz Dávid szerint csak a kormányváltás a garancia arra, hogy meg is valósuljanak a bejelentett tervek.
Két ünnep között a kormány elfogadta a Budapest Agglomerációs Vasúti Stratégiát. Ez a Portfolió összefoglalója szerint egyebek mellett tartalmazza Kelenföld kapacitásbővítését, hiányzó vasúti megállóhelyek és állomások utasforgalmi létesítményeinek tervezését, Óbuda – Kaszásdűlő kapcsolat fejlesztését, a Nyugati pályaudvar és belső körvasút rövid távú fejlesztését, a Déli pályaudvar rövid távú fejlesztését, a Gubacsi híd felújítását, a Keleti és a Nyugati pályaudvar hosszú távú fejlesztését, Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér kötöttpályás kapcsolatának megvalósítását.
Rendelkeznek továbbá a H5, H6, H7 jelű HÉV vonalak korszerűsítéséről, a HÉV járműcsere programról és a A H6 és H7 jelű HÉV vonalak bevezetéséről Pesterzsébetről és a Kvassay hídtól a Kálvin térig.
Sok szép ígéret van tehát a stratégiában, még azt is lehet mondani, hogy hasznos lenne a megvalósításuk, de az ellenzék dunakeszi közös jelöltje, Dorosz Dávid szerint ezekre úgysem lesz elég pénz.
A kormány az elmúlt hetekben 1100 milliárdos megszorítást jelentett be. Nehezen hihető, hogy „Mészáros Lőrinc” mellett erre jutna elég pénz, ha már a választások előtt megszorításokat jelentenek be. Az EU-s pénzek, mint a helyreállítási alap, a Fidesz korrupciója miatt egyre kevésbé jönnek. Aki tehát a tervek hasznos és fontos részének megvalósulását szeretné, szavazzon a kormányváltásra.
- írta a tervről közössségi oldalán a Párbeszéd elnökségi tagja.
Sok szép ígéret van a stratégiában, de ahogy Vitézy Dávid korábbi egyesülete, a VEKE is írja: ezekre úgysem lesz elég...
Posted by Dorosz Dávid on Thursday, December 30, 2021
Dorosz Dávid: Az Orbán-rezsim mohósága már az egész országot veszélyezteti
Interjút adott a Very Important Planet zöld magazinnak Dorosz Dávid, a Párbeszéd elnökségi tagja, az egyesült ellenzék közös jelöltje Dunakeszin. Az ott elhangzott legfontosabb gondolatokból szemezgetünk.
Bagóért dolgoztatnák halálra a magyar vasutasokat Orbánék
A mozdonyvezetők megelégelték, hogy az 57 ezer dolgozót foglalkoztató állami közszolgáltató cégnél nincs alapbéremelés, túlóra viszont dögivel. Azonnali bértárgyalást kezdeményez szakszervezetük.