Insta, Facebook bevétel tekintetében nincs is az első tízben - minden idei listán a TikTok vezet.
A mobilalkalmazások piaca évre évre nő, amit a Sensor Tower legfrissebb számai is alátámasztanak. A felhasználók az idei év során több mint 133 milliárd dollárt költöttek alkalmazásokon belül, 19,7 százalékkal többet mint 2020-ban. Ebbe beletartoznak az előfizetések, az appokon belüli különféle digitális javak és fizetős appok is. A listák összeállításához az App Store és a Play Áruház adatait vették figyelembe – adta hírül a 24.hu.
A lap ízt írja, hogy az Apple App Store-t használók bátrabban nyitották ki a pénztárcájukat, mint a konkurens Google Play felhasználói: a digitális bolton keresztül 85,1 milliárd dollár folyt be, ami 17,7 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Ugyan operációs rendszerek terén az Android dominál, a felhasználók kevesebb pénzt költenek a Play Áruházban, 2021-ben 47,9 milliárd dollárt.
A legtöbb bevételt hozó alkalmazások összesített listáját a TikTok vezeti a YouTube és a Piccoma előtt. A letöltések számában is rangsorelső a TikTok, ebben a Facebook és az Instagram követi.
A listák pedig így alakultak:
Legtöbb bevételt hozók:
- TikTok
- YouTube
- Piccoma
- Tonder
- Disney+
- Google One
- Tencent Video
- iQIYI
- HBO Max
- Line Manga
A legtöbb letöltést hozók:
- TikTok
- Messenger
- Telegram
- Snapchat
- Zoom
- Capcut
- Spotify
Forrás: 24.hu
Halad a korral Márki-Zay Péter: már TikTokon is nyomul
Kontentgyártás felsőfokon.
Tarol Orbán a TikTokon, mutatjuk a 10 legviccesebbet
Nem hinnénk, hogy 2020-ban bárkinek be kellene mutatnunk a TikTok világát, de ha mégis, íme, csak mert extra jófejek vagyunk: az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségimédia-platform, ahol gyerekek és felnőttek néhány másodperces videókat bámulhatnak és készíthetnek.
TikTok-videóval is letudható a közösségi szolgálat
Pár éve az érettségihez közösségi szolgálatot kell vállalni, a ceglédi könyvtárban most öt órát ér egy jól sikerült TikTok-videó.