Letették az M6-os befejező szakaszának alapkövét, de arról nem esett szó, hogy nálunk egy kilométer autópálya miért kerül négyszer annyiba, mint a szomszéd horvátoknál.
Letették az M6-os autópálya befejező szakaszának alapkövét, de már február óta zajlik a munka az országhatárig tartó szakaszon, a régészeti feltárások lassan befejeződnek – írta meg a Telex. A Bóly és Ivándárda (országhatár) közötti 20 kilométeres szakasz 26,6 méteres szélességgel, középen fizikai elválasztással és burkolt leállósávval készül. Mint korábban írtuk,
A kivitelező az osztrák STRABAG és a Duna Aszfalt, utóbbi tulajdonosa a milliárdos Szíjj László, Orbán Viktor régi cimborája. Schwarcz-Kiefer Patrik, a Jobbik előválasztási képviselőjelöltje egészen Bécsig utazott, hogy megtudja a STRABAG-tól, miért kerül nálunk ilyen iszonyúan sokba az M6-os befejezése. Hiába rázták le egy semmitmondó válasszal, Schwarcz-Kiefer nem adja fel:
– írja közösségi oldalán. Szemlátomást az alapkő, amit az Orbán-csicska Hargitai János markolászik, nem gyémántból van – ez sem indokolja tehát a négyszeres árkülönbséget.
Schwarcz-Kiefer: Miért épül négyszeres áron az M6-os Baranyában?
Nálunk kilométerenként 4,4 milliárd forint, ami a horvátoknál 1,1 milliárd. Ugyanaz a cég építi, lényegében azonos földrajzi viszonyok mellett. A jobbikos képviselő az okokat keresi, és nem hagyja, hogy lerázzák.
Elindult az M6-os elképesztően drága baranyai meghosszabbítása
A Bóly és Ivándárda közötti 20 km-es szakasz 90 milliárd forintból épül, de értelme majd csak akkor lesz, ha a horvátok is megcsinálják a saját útjukat a határig.
Megkezdődhet az elképesztően drága baranyai meghosszabbítása az M6-osnak
A STRABAG és Szíjj László cége, a Duna Aszfalt közösen építhetik meg a 20 km-es szakaszt, ami több mint 90 milliárdba kerül majd nekünk.