A Fidesz Budapest-ügyi kormánybiztosa és egyben hegyvidéki képviselőjelöltje összeesküvés-elméletekkel próbálja elterelni a filgyelmet arról, hogy Budapest jellenlegi vezetése megcsinálja azt, amit az előző, fideszes vezetés csak ígérgetett évekig.
Nehéz feladatot kapott a Fidesz kommunkációs gépezete: bele kellett valahogy kötni abba, hogy Budapest jelenlegi vezetőinek nem csak a szája jár, hanem szépen sorban el is végeznek mindent, amit az előző, fideszes vezetés csak ígérgetett, de egy keresztbe fűszálat se tett érte.
Ebbe a dicstelen kórusba szállt be (volt kénytelen beszállni) a Fidesz Budapest-ügyi kormánybiztosa és egyben hegyvidéki képviselőjelöltje, Fürjes Balázs is.
Fürjes, aki képviselői bejelentkezésekor még azt mondta, nem szabad hagyni, hogy Budát megfojtsa a forgalom, a központi narratívának megfeleően hirtelen az autósok védőszentjévé vált - írta meg a 24.hu. "Azért pedig nem kellene megróni a magyarokat, mert hál’ Istennek valóban jobban megy az embereknek az elmúlt 10 évben mint korábban, jó, hogy tudnak, ha szeretnének, autót venni, és az is jó, hogy használják az autóikat" – fogalmazott most már másképp Fürjes.
Sőt, még egy összeesküvés-elméletet is bedobott.
Fürjes szerint ezek a dugók szándékosak most a városvezetés részéről, és a dugódíjat készítik elő.
Azt a hazugságot, hogy mintha most lennének először dugók a belvárosban, tán cáfolni sem érdemes, annak biztosan nem, aki ebben a városban él.
- reagálta erre Karácsony Gergely, Budapest főpolgármestere, aki az autósok megértését kérte, hisz a fővárosi fejlesztések valóban okoznak kényelmetlenséget. Mint írta:
A Lánchíd felújítása, a rakpart megújítása, majd a Blaha Lujza tér megszépítése hosszú idő óta esedékes, elkerülhetetlen fejlesztések. Ezeket az előző városvezetés is megígérte vagy tucatszor, aztán nem történt semmi; mi megcsináljuk. Azért most, mert nem csak a nagy beruházások előkészítéséhez kell némi idő, de a pandémia, az építőipar megtorpanása is befolyásolta az előkészítést, a munkálatokat pedig nyárra, az iskolai szünetre időzítettük, éppen annak érdekében, hogy az elkerülhetetlen kényelmetlenségeket, amennyire lehet, csökkentsük. Ezekért a kényelmetlenségekért egy megújuló, élhetőbb várost kapnak a budapestiek, sok évtizedes adósságot törlesztünk feléjük, sok év tétlenséget pótolunk most cselekvéssel.
Karácsony szerint egyébként nagy segítség lenne, ha az M0 nem lenne fizetős, és egyáltalán, ha járható lenne, hisz a budapesti közlekedési helyzeten tehát a felújítások mellett érdemben ront az, hogy egy évek óta húzódó kormányzati beruházás, a hárosi Deák Ferenc híd elszúrt felújítása miatt nem lehet elkerülni a várost.
Az békeidőben sem normális, hogy a város elkerülése csak a fizetős M0-son lehetséges, de most a hárosi Duna-híd újbóli részleges lezárása miatt – a tavaly(!) felújított M0 hídon van megint lezárás – sokan kényszerülnek, hogy Dél-Buda és Dél-Pest útjain közlekedjenek az elkerülő helyett.
- írta Budapest főpolgármestere.
Fürjes ezzel a kis a szösszenettel tehát csak egy dolgot tudott bizonyítani: ugyanolyan fideszes pártkatona, mint Gulyás, aki helyett indulni fog jövő tavasszal a Hegyvidék képviselői helyéért, és ha megválasztanánk, ugyanúgy a sutba dobná a választói érdekeit, ha Orbán azt parancsolná.
Most, hogy a Fidesz és csatolt részei elköltenek pár tízmillió forintot a fővárosi közlekedési helyzet...
Posted by Karácsony Gergely on Friday, June 18, 2021
Hivatalos: Fürjes Balázst indítja jövőre a Hegyvidéken a Fidesz a bukott Gulyás Gergely helyett
Bár ez eddig is nyílt titok volt.
Még mindig drágul a Fürjes Balázs által felügyelt 2017-es vizes VB
Az eseményt szervező Bp2017 Kft. ellen négy per is folyamatban van, vagy várható különböző tartozások miatt.
Fürjes kormánybiztos esete a közparkokkal
Pártolhatja-e valaki komolyan a Nemzeti Galéria megépítését a Ligetbe, aki szörnyülködik azon, hogy a Major területéből 5,000 négyzetmétert foglal el a Városmajori Szabadtéri Színpad?