Valószínűleg mindenki találkozott már a kormányzati pénzből kitömött Hell Energyhez tartozó XIXO üdítőital celebhirdetéseivel. Szinte mindegyik videóban ugyanazt a sablonszöveget olvassák fel. De kinek éri ez meg?
Elárasztották a közösségi oldalakat azok a XIXO hirdetések, melyekben celebek ajánlják a márka cukormentes kóláját. Sőt, ez a sok reklámarc hirtelen egytől egyig fontosnak kezdte tartani azt is, hogy aszpartám mentes legyen az ital, amit fogyasztanak. Készített sablon videót Gáspár Laci, Curtis, Forstner Csenge, Szabó Zsófi, Lakatos Márk, Rácz Jenő, Rubint Réka, Schobert Norbi, Király Viktor, Cooky, Kulcsár Edina, Varga GWM Márk, Vasvári Vivien, Köllő Babett és Csonka András is.
De még Sebestyén Balázst, Majkát és Stohl Andrást is meg tudták fizetni. Sok influencertől nem is csak egy, hanem több videót is megrendeltek.
A Fókuszcsoport Youtube csatornán Ádám is foglalkozott a XIXO-féle hirdetéscunamival. Már a videójának a címe is beszédes: "ÖSSZEÁLLT a CELEBVILÁG hogy a SZEMEDBE HAZUDJON". Szerinte ez a kampány egyfajta paródiája az influencer marketingnek. Ádám azt is elmondta, azért, hogy a XIXO ennyi nagy követőszámmal rendelkező influencert megnyert a kampányához, nagyon mélyen a zsebébe kellett nyúlnia a cégnek.
Szerinte bőven 100 millió forint fölött kellett költeniük erre.
Nagyon szereti a Fidesz-kormány a HELL-t
2019-ben például egymilliárdos támogatást adtak Orbánék az energiaital-gyártónak. Szintén 2019-ben fotóztak le Horvátországban egy 110 milliós Rolls Roycet, amiről kiderült, hogy a Hell-cégcsoporté. 2019-ben pedig újabb 7 milliárdos állami támogatást kapott a cég Szijjártó Péter minisztériumától egyedi döntéssel. Nemrég pedig még egy kommentelőt is képes volt a cég beperelni, amiért az egy facebookos zárt csoportban a vállalat logóját felhasználva kritizálta a nagy felháborodást keltő tatai hotelberuházást.